Det är myspys

Idag har man gjort lite allt möjligt trams, hehe.

Dagen började med att jag vaknade av ett högt ljud, min kattunge hade nämligen vält ner en blomkruka i köket. Han är ju så busig! ;P
Så jag började plocka och städa upp efter det, massa jord och hela krukan gick sönder. Men det gör ingenting. Det är sånt som händer när man har en busig kattunge! :)
image7
Min busiga och söta katt Rockstar! :)

Sen lagade jag frukost/lunch och självklart skulle Rockstar vara med och titta på när jag åt :) Han är ett litet matvrak, hehe :D
Han fick smaka lite också.
Man kan ju inte säga nej till han när han sitter där och ser så otroligt söt ut! :)

Sen kom älskligen hem på lunch vid 1 tiden så då käkade man lite till, hehe.
Jag är också ett matvrak ibland :D
Han va hemma i 40min sen gick han tillbaka till jobbet.
Men idag slutade han 3 så han kom ju fort hem igen :)

Medans jag väntade på han så låg jag och Rockstar i soffan och myste och kollade på tv-serien "Hjälp"
Såå jäävla sköön serie aså!! Haha

Tjugo över 3 kom älsklingen hem igen så då var hela familjen samlad :)

Jag snackade med en tjejkompis som bor i Göteborg på msn. Vi pratade rätt så länge. Man har så mycket att säga/berätta när man inte kan ses så ofta .. tyvärr :(
Jag saknar henne väldigt mycket!
Hon och jag är så himla lika, hon är som min andra halva, min syster, min tvilling.. Min Twinie!
Men hon ska försöka komma snart och hälsa på, det ser jag fram emot!! :)
Det ska bli sååå kuul!!!

Vid halv 5 tiden åkte jag och killen iväg till Maxi och handlade lite mat med mina föräldrar.
När vi kom hem lagade vi hamburgare och käkade hamburgare mä bröd! MUMS! :D

Sen va det dags att gå ner till tvättstugan vid 7. Det var lite jobbigt men nu är det klart för den här gången iallafall :D Hehe .

Idag kom iallafall mina tv-program som jag ville se :D
Fråga Olle och Myggan! :D
Hehe!

Nu är klockan rätt mycket och jag är lite trött.
Men innan jag sover ska jag gå och mysa med killen :D

DET ÄR MYSPYS


image8
Min kille *Älska* :)

Nää nu måste jag gå till honom
I miss him! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0