Måndag


Sha!
Jag heter Camilla, är 19 år och bor i Sthlm.
Jag är tillsammans med världens underbaraste kille!
Vi har nyss flyttat till en egen lägenhet så allt är toppen! :)
Vi har en jättegullig kattunge som såklart heter Rockstar!
Jag älskar dem över allt annat och min familj och självklart alla mina underbara kompisar!
Jag är i mångas ögon en snäll, omtänksam, rolig, speciell och galen och tjej! Jag älskar Rock såklart och parta! ;)
Ja det var lite om mig ;P

image2
På den här bilden festar man loss som fan!
En otroligt lyckad kväll!

Dagen började med att gå till tandläkaren "tråkigt". Jag hade ett hål som jag måste laga
nästa vecka. Blää, men det kunde ha varit flera. Man får tänka så.

Nu sitter jag här och skriver mitt första inlägg. En kompis till mig (msundin.blogg.se) tyckte att jag skulle bli medlem här :)

Jag tycker om att skriva så det kan nog vara kul! Hehe.

Ikväll ska jag och min kille iväg och köpa ett nytt databord. Känner att det kan behövas. Just nu står den på vardagsrumsbordet . Det blir väl att åka iväg till Ikea skulle jag tro! Så det blir nog bra :)

Hej sålänge!

/ Camilla * Rockstarbabe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0