Myskväll

Ikväll blir det myskväll hemma med killen! <3  Myspys!!
Och självklart är våran lilla kissekatt Rockstar med och myser med oss :)
Det kommer ju rätt mycket bra på tv ikväll så det är ju bra, hihi.
Grannfejden börjar om ca 15min och det är ju rätt intressant, grannar som bråkar om massa skitsaker lixom hahaha det är humor ! :D Orka lixom?! Hahaha.
Sen kommer ju fråga Olle lite senare och det är ju alltid kul :D Lite sexsnack hahahaha :D
Hoppas att det är några roliga gäster med också!
Myggan kommer ju också sen senare, den är ju rätt sköön! Jag säger bara SJUK HUMOR är den bästa humorn!! :D

Nej faan idag är det ju tisdag, shit aså då kommer ju inte fråga olle och myggan. Jahapp då får man vänta tills imorrn kväll då :D Haha .

Men det blir nog bra ändå. Kanske får se nån film istället då :)

Det blir nog bra iallafall jag är ju med mina älsklingar! :)

image4
Ett kort på mig och älsklingen.

Simma lungt, tja!



Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en bra kväll!
Lyssna gärna på låten i min blogg, och komentera vad du tycker! :]

2007-10-09 @ 20:00:06
URL: http://klinten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0