Farsta Centrum med syster och lilla Kevin!

Ja idag har jag vart i Farsta Centrum med min älskade syster och lilla söta Kevin! =)
Det var jättekul!!!
Det var jättelänge sen jag var i Farsta Centrum och det var himla mysigt och kul att gå runt där och kolla i butikerna.
Kevin tyckte också att det var kul, han va så nyfiken! =)
Så hiimla sööt!!
Han sov i bilen påväg dit och ett litet tag i vagnen när vi precis kom dit men nästan direkt så vaknade han och ville vara med när vi kollade i affärer. Han låg i vagnen och pratade för sig själv =)
Sen fick min syster ta upp honom i bärselet, han var jättenyfiken och ville också kolla på allting =D
Inte ville han ligga och sova i vagnen heller.. haha!

Jag köpte tre örhängen på "Six"
Snygga är dom ;P
Kanske lägger in bilder på dom sen.
Jag köpte även ett mobilsmycke där också.
Ja det blev bara shopping på "Six" idag!
Jag letade efter nån tröja/linne men jag hittade ingen som jag föll för tyvärr..
Men jag och Malin ska åka till Skäris nästa vecka troligtvis och då kanske jag hittar nåt där.

Min syster hittade inte heller så mycket saker men hon köpte hårspännen inne på "Six".
Hon hittade även en skjorta till Kevin inne på "kappahl" men det kan han inte ha ännu, kanske till sommaren =)

Jag och syster åt på BurgerKing .. Mums! =)
Då sov Kevin iallafall men sen när vi skulle kolla vidare så vaknade han igen ;P
Men han somnade självklart i bilen påvägen hem! =)

Ja det var min dag det.
Lovely!

Imorgon ska man jobba och även gå på en arbetsintervju i Tumba,
jag hoppas att det går bra för det skulle vara underbart att ha två jobb.

Hur har eran dag varit?

/ Rockstarbabe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0