Shoppaholic

Ja jag är ju verkligen en "shoppaholic" älskar ju att shoppa och i fredags shoppade jag lite :D
Här kan ni se vad jag hittade..


Jag hittade ett guldskärp som jag länge velat ha och jag hittade ju denna värsta fyndet.. den hade kostat 199:- och jag köpte denna för 50:- Då blir man glad! :D
image60

En jättesöt ljusrosa tröja som jag blev alldeles kär i på en gång!
En riktig vår/sommar tröja :D

image61 image62

Närbild på tröjan, det är små söta fåglar på den! :D

image63
Shoppade även lite småprylar.
Hårtoning "brun", ögonskuggor i bruna nyanser, pärlpuder och en ögonfransböjare.


Ja det var min shoppingtur för den här gången! :D
Tröjan är verkligen Lovely eller vad tycker ni? :D



Kommentarer
Postat av: Malin.

sv: saknar dig med gumman! :)

2008-04-07 @ 10:25:10
URL: http://msundin.blogg.se
Postat av: Malin.

sv: haha jag är väl inte överraskad att du har köpt en rosa tröja :P hahahhaa.. inte min smak, men den är så perfekt för dig :D saknar dig!

2008-04-09 @ 13:21:05
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0