Underbart väder! :)

Idag är det verkligen underbart väder!!
Riktigt skönt och varmt, man blir så glad!! :)
Jag blev jätteglad när jag vaknade idag vid halv 10.

Idag är det verkligen vår!!

(Snart fyller ju jag år också, hela 20 år!)
=D

Idag var man ute på en promenix i det vackra vädret med älskling, mammsi och pappsi =)
Gick in i några butiker och shoppade också, det är underbart!

När vi kom hem så ville jag njuta mer av det varma vädret så jag satte mig på balkongen och läste en ny bok som jag har skaffat, en självbiografi om Nicole Richie.

Och så har man varit hemma hos systeryster och firat henne!
Och lilla kevin var vaken hela tiden och busade :)
Han somnade lagom till vi skulle gå, hehe.

Idag fick man använda sin vårjacka också Lovely
och vara rikitgt vårklädd Me like!

Dagens Outfit

image89

(Bilden blev inte så jättebra men det bjuder jag på,haha)

Har ju min fina sommriga tunnika med rosa läppen och min svarta keps med döskallar på.


Hoppas att alla har njutit av vädret idag, lika mycket som jag!

/
Rockstarbabe



Kommentarer
Postat av: Millan <3

Grattis på 20 års dagen gumman ;-)
Hoppas du får en trevlig kväll..

Kraaaaam Millan

2008-05-02 @ 17:26:32
URL: http://millan1985.blogg.se
Postat av: Claudia

Tack för din kommentar!

Jag har precis filmat "Misses lista" som kommer i kanal 5 i oktober.

2008-09-02 @ 01:08:38
URL: http://claudiagalli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0