En lista att läsa så ni får veta mer om mig, kanske kopiera & göra den själv också?

ÄRLIGHET:

Ditt äldsta hångel? Vet inte riktigt, men typ runt 26 kanske.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? Bara en, & det är älsklingen! <3
Vad tycker du om kärlek? Underbart, det är det viktigaste som finns så att man är glad. Kärlek till killen, familj & vänner!
När kramade du någon sist? Idag
Kramade du någon speciell person? Ja, lilla Sara på eftermiddan & älsklingen på kvällen :)
Har du svårt för att bli kär? Innan jag & killen blev tillsammans så ja .
När kysste/hånglade du med någon sist? Idag, kysste älsklingen, hoppas på mer hångel sen haha
Ångrar du det? Vadå? Att jag kysste min kille? Eh neee :S
Är du singel? Nopp, men det har ni nog fattat vid det här laget
När fick du senast en komplimang? Igår trorjag
Har du hånglat med någon av samma kön? Yes
Hur ofta ljuger du? Inte alls ofta. Jag hatar att ljuga.. då känner man sej bara så dum.

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös?
Ja
Lekt med någons känslor? Nej
Hånglat med någon riktigt ful? haha ja, tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers? Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja, hångelparty haha
Gjort något riktigt dumt? Nångång har man väl det..
Gjort något du verkligen ångrar? Ja..
Varit nykter på nyårsafton efter 15årsålder? Nej
Åkt ambulans? Ja
Opererat dig? Nej, glad för det
Brutit något? Nej
Gjort nåt olagligt? Hm.. aa
Blivit polisanmäld? Nej
Slagit ner någon? Nej
Vart i slagsmål? Ja.. hatar slagsmål, men varit med om det några gånger, fy
Skämts över dina föräldrar? Har man väl gjort nångång ibland sådär? Men aldrig nuförtiden :)
Skämts över dig själv? Ja
Förlorat en vän? Ja... kan man säga. Inte att den personen har gått bort, men man ses typ aldrig & då känns det som att man har förlorat en underbar vän..
Sagt jag älskar dig och menat det? Alltid. Jag ljuger inte om sånt!
Tagit droger? Nej. Ibland har det hänt att kompisar som provat nåt frågat om jag också vill men jag har aldrig gjort det.
Vart full? Ja herregud
Varit kär? Ja, jag är det nu
Varit kär i någon du inte haft chans på?  Ja, för längesen

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng?
Min hund Smulan. Hon räknas också :P
Fick dig att skratta? Lilla Sara =)
Såg dig gråta? Min kille
Fick dig att gråta? Kommer inte ihåg nu
Du delade en cigg med? Hm, den var svår. Jag e ju ingen rökare. Men aa .. det måste vart killen trorjag, när man hade druckit lite.
Du gick på bio med? Killen, mamma & pappa
Skällde på dig? vet inte
Du tänkte på? Tänkt på många.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit?
Nej
Kramat någon? Ja, jag har ju sagt det :P
Pussat någon? Ja, älsklingen
Köpt någonting? Snus & cola :P
Dansat? Ja, för mig själv men hunden tyckte att det var kul :)
Sjungit? Ja, varje dag!
Saknat någon? Ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0