Julafton över - Nyår nästa

Julafton är över & om 4 dagar är det nyår.

Den här julen var mysig & trevlig. God mat, glögg, klappar mm.
Jag & killen firade hemma hos mina föräldrar och min storasyster, hennes kille & lilla Kevin va ju själklart med!
Vid 12 tiden tog vi alla en långpromenad med Smulan (utom min systers kille som inte orkade?) haha
Efter promenaden gick jag hem & fixade iordning mej sen gick vi över till mina föräldrar med alla paket, la dem under granen & sedan blev det fika :)
Sedan blev det ju det gamla vanliga; Kalle Anka, julmiddag & pakettajm! :D
Kevin va så söt när vi skulle öppna paket, han förstog inte riktigt & han kunde ju inte öppna själv, han e ju bara 1 år.
Men han va jätteglad & tyckte att det var kul! :D
När tomten kom brydde han sig typ inte, jag trodde att han skulle bli lite smårädd & typ börja böla, men icke! :D
Han bara kollade på tomten & kollade bort lite då & då. Så sööt :)
Jag fick många fina saker så jag blev nöjd,
fick tillexempel "Lips" spelet till xbox av älskling :)
Fick fina saker till mitt badrum, bh/trosor, pengar, en fin svart (ljusstake?) som man kan ha 4 ljus i, snygga Marilyn Monroe lådor mm.

Kan bjuda på lite bilder från julafton;



Smulan & Kevin :)


Kevin ser en aning misstänksam ut? :D haha


Granen, syster, Kevin


Lillskiten fick en spis :D


Finaste syster!


<3 <3 <3


Det var en mysig & trevlig jul!


Nyår nästa, redan om 4 dagar.
Jag & killen planerade för typ 1 månad sedan va vi skulle göra.
Vi ska bjuda över mina föräldrar, syster mm. hit.
Äta middag & sånt.
Senare på kvällen kommer några kompisar förbi.
Det är trisst bara att min kära vänn Malin F bjöd mig & killen på nyårsmiddag & så kan vi inte komma :(
Det suger faktiskt.. det hade varit jättetrevligt men nu kan man ju inte ändra på planerna, tyvärr.

Jag & Malin F pratade lite igår, vi kanske ska ses imorgon (hoppas det!)
Det var ett tag sedan & hon har massa nytt att berätta för mig & jag är så himlans nyfikken så jag orkar inte vänta mer! :D


Varning! nu blir det lite snuskigt :D
Snackade med Diana idag & hon hade drömt en sjuk dröm om oss två, att vi hade haft lebbsex & att det var underbart men ingen av oss kom aldrig för vi blev avbrutna flera ggr.
Hahaha snacka om sjuk dröm! :D
Ödet verkar vilja att vi ska ha det, för några dagar sedan sa jag att Diana skulle bläddra i sin kontaktlista på luren utan att kolla & jag skulle säga stopp, det namnet som den stannade på skulle hon ha sex med.
Och jaa, den stannade på mig! :D
Vi tyckte att dom här båda sakerna va roliga & sjuka, speciellt henns dröm
Haha!
Nastyy :D

Ne nu har jag inte mycket mer att skriva för tillfället.

Xoxo Camilla




Kommentarer
Postat av: Nightfall

sv: Det är pearl jam :)tack !

2008-12-27 @ 16:55:02
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0