Mosters älskling, 1 år!

Mosters lilla älskling fyllde ju 1 år den 3/12
Tiden går så himla fort..
Men det är lovely!
1 år är en rolig & gullig ålder :)
Kommer nog hända rätt mycket under det här året.
Sitter & tänker på när Kevin ska lära sig säga moster eller Camilla,
den dagen jag får höra det, den första gången, jag undrar va jag kommer ta mig till :)
Kommer bli så glad & typ börja gråta :)
Jag kan säga att jag ser framemot den dagen, det ögonblicket,
det kommer bli ett ögonblick som jag aldrig kommer att glömma!


Moster <3 Kevin






Du gör mig alltid glad! <3






Kommentarer
Postat av: Caroline

näe, jag bor i andra hand ihop med min sambo..sökt lägenhet i ett år nu. Men i gbg är det inte lätt att få lägenhet om man inte vill bo i dom sunkiga områderna...

2008-12-08 @ 20:17:04
URL: http://carromeller.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis till Kevin som är 1 år nu! HIPP, HIPP, HURRA, HURRA!!! Ge honom en sen födelsedagskram från mig! =)



Puss <3

2008-12-08 @ 22:38:29
Postat av: Camilla

Hihi va söt du e gumman! :) ja tänk att han är 1 år nu min lilla pluttunge :) Det ska jag göra gumman :)



Jag saknar dig, vi måste ses snart!

Får du komma och hälsa på i vår nya lägenhet! :)

Det börjar bli riktigt bra här hemma :)

Så kan du få träffa Kevin igen om du vill :)



Puss !

2008-12-08 @ 22:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0