Trivs i nya lyan!

Nu har ju jag & älskling bott i våran nya lya i 1 vecka typ. Nån dag mer :)  Det har varit så mycket att göra under den veckan.
Flyttat allt, flyttstädat, plockat upp massa saker (har typ 6 flyttkartonger kvar att packa upp) vi hade en hel del flyttkartonger asså! Typ 30 st. Så aa det har varit himla mycket men det är samtidigt jättekul. Vi ska packa upp resten av kartongerna sen när allt är klart här. Vi skulle ju måla om alla rum i lägenheten, efetrsom det var så himla fult, har inte blivit målat här på typ 10år lixom. Det är alltid kul att använda dom färger man tycker om å ha i sin lägenhet så man trivs!
Alla rumen är målade förrutom ett litet rum och det tänkte jag & älsklingen måla imorgon kväll trorjag :)
Jag trivs i nya lägenheten, verkligen! Det är lovely. Jag har ju även fått ett rooosa badrum nu ;) Så jag är NÖJD! ;)
Bilder lägger jag upp om några dagar :)

Xoxo Rockstarbabe


Kommentarer
Postat av: Caroline

åh, jsg vill också flytta!

2008-12-08 @ 19:24:01
URL: http://carromeller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0