Camilla & Malin gör Skärholmen osäkert!

Idag var det min & Malins dag!
Vi träffades i Skärholmen typ kvart över 12 och då började vår färd!
Malin köpte ett par nya jeans (skitsnygga!) Vill också ha! =)
Malin köpte även en present till hennes bror som fyller år snart.
Själv så köpte jag en skiitläcker scarf som jag har velat ha jättelänge nu!! =)
En döskalle-scarf, den passar ju mej perfekt!
Jag har faktiskt haft den på mej typ hela dagen sen jag köpte den snacka om att jag har blivit Kär igen!! =)
Scarfen köpte jag på Carlings.
När jag hade betalat och skulle gå därifrån så såg jag att det hängde en skylt att dom sökte deltidspersonal,
"Yeees" tänkte jag!
Så vi gick in där igen och jag pratade med killen vid kassan om det.
Jag hade inget cv på mej som jag kunde lämna direkt, så jag frågade om det var okej om jag lämnade in ett handskrivet cv och han sa att det var helt okej.
Så jag frågade om han hade ett papper så att jag kunde skriva mitt cv under dagen och lämna
det senare samma dag. Det hade han.
Malin och jag drog till Donken och käkade pommes och glas. Varsin stor cola köpte vi också!
Efter vi hade ätit klart så började vi med mitt cv, det tog ett tag men det blev bra iallafall.
Tack för hjälpen gumman!
Sen drog vi tillbaka till Carlings och jag lämnade in mitt cv.
Så nu hoppas jag verkligen på det bästa! Det skulle vara kul att jobba där!
Dom är så snälla där.
Klockan hade tickat på förfullt så sen var det dags att bege sig hem!
Men man kan ju säga att jag och Malin gjorde Skärholmen osäkert ;P

Tack för en underbar dag gumman!

Älskar dig <3




   image18
Jag & min balla scarf ! 

image19
Den här bilden gjorde Malin om till mej! :)

Jag älskar dej sweetheart!


Puss & Gonatt !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0