Denna helg!

I fredags gick jag och killen över till mina föräldrar och åt middag
 vid 6 tiden och umgicks med dom ett tag.
Halv 8 på kvällen åkte killen till sin morbror, han skulle hjälpa honom med några saker och sova över där.
Jag tänkte först vara kvar hos mina föräldrar och titta på tv och ta det lungt,
Malin hörde av sig och ville träffas :)
Hon va med Elin nere i Hallunda c och vi bestämmde att dom skulle komma över hem till mig.
Hemma hos mig spelade vi Tp och snackade en massa.
Jag skulle fixa med datorn så att musiken skulle höras ut till vardagsrummet i våra stora högtalare där men det gick inte så bra, haha.
"Jag är inte teknisk"
Jag pratade med killen i telefon och han tyckte att jag var korkad eftersom jag inte kunde,
men vaffan det var inte så jävla enkelt, haha!
Malin och Elin drog vid halv 12 typ och då var jag ensam hemma med Rockstar.
Det var väldigt svårt att somna den kvällen utan min älskling bredvid.. :(
Men Rockstar hoppade upp i sängen och myste med mig iallafall :)
Jag har verkligen världens sötaste katt!
Tillslut somnade jag runt 2tiden.

Väckarklockan ringde 7 på morgen på lördagen, jag log och drog mig till kvart i 8 typ sen var det dags att gå upp.. jag var en aning seg på morgonen.
Jag dushade, sminkade mej och fixade håret sen vid tio i 9 var det dags att gå hemifrån.
Jag tog tuben som gick från hallunda 09:01 och åkte in till slussen där ajg skulle hem till en familj för arbetsintervju (har sökt jobb som barnflicka till en 3 årig flicka som heter Sara).
Familjen var jättetrevlig, vi pratade & dom/jag ställde frågor angående jobbet.
Jag var hos dem i 1 timme och 15min.
Dom ska höra av sig i början av mars nu, så jag hoppas på det bästa.
Sedan åkte jag hemmåt och gick till min syster.
Hon, jag, mamma och lilla Kevin tog en promenad och Kevin låg och sov så sött i barnvagnen :)

image26 
Moster Camilla & lilla Kevin :)
Såå sööt!!

Efter promenaden gick jag hem, åt pasta med pastasås och kollade på en Beck film ;P
Sedan var det dags att städa och dammsuga.
Malin skulle komma över vid 6 tiden och Klabbe skulle kommit hem på eftermiddan men han var så seeg så han kom inte hem förns halv 8 på kvällen! ;p
Malin kom hit och höll mig sällskap, vi pratade, spelade kortspel och lyssnade på musik! :)
Jag och Klabbe käkade middag när han kom hem och vid 9 tiden kom även en killkompis förbi "Knasöga".
Vi spelade tp .. tjejerna mot killarna. Killarna vann tyvärr men dom fuskade så egentligen borde vi vunnit!
Eller hur Malin?! :D
Men det var en kul kväll iallafall, Malin var ju här så :)
Tack för igår gumman!! <3

Idag är det Söndag och jag och Klabbe vaknade vid 12 tiden.
Klabbe fixade lunch och vi satte oss i vardagsrummet och käkade och kollade på "Emil i Lönneberga"
hehe! :D

Nu sitter man här och jag vet inte riktigt va vi ska hitta på, är rätt seg idag så.. typiskt Söndagar! ;P
Men vi ska nog över till mina föräldrar ikväll och kolla på en film!

Det var min helg det.
Kladdar ner här igen snart.

/ Rockstarbabe



Kommentarer
Postat av: Malin.

med dig har man aldrig tråkigt :)

2008-02-24 @ 16:45:17
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0