:)

Dagen började med att jag inte hittade mina nycklar .. lite irri !! Haha.. Letade som en tok i typ 45 min!
Jag hittade dem aldrig så jag fick gå hem till mamma och ta extra-nycklarna sålänge.  Jag behövde ju nycklar för jag skulle hem till min syster :)

Hemma hos min syster va det mys :) Kevin låg och sov så sööt i sin babysitter i köket  när jag kom :)
Jag och systeryster fikade och pratade medans vi kollade på lilla Kevin som sov så sööt!
Efter ca 40min vaknade Kevin och då var det dags för mat tyckte han, haha. :)
Så min syster ammade honom sen blev han nöjd! :)
Jag har märkt en sak.. Kevin kollar på mig jättemycket han är såå sööt! :) Verkligen stirrar :) <3
Jag höll Kevin i famnen och gick runt med honom i lägenheten och han var jätteglad! :)
Han är så hiimla sööt när han ler *älskar det* ! :)
Det var trav på tv:n och han verkade tycka att det var intressant, han kollade in tv:n jättemycket och började sparka jättemycket med benen och prata sitt egna bebisspråk! :) Hihi!

När jag kom hem fortsatte jag att leta efter dedär himla nycklarna.. jag trodde att Rockstar hade gömt dom någonstans .. hehe .
Sen ringde telefonen och det var malin som var utanför mig så jag gick ner och öppnade porten åt henne.
Vi skulle äta lunch.. jag skulle äta nudlar som vanligt haha och malin hade med sig en pizza som man skulle göra i ugnen. jag satte på ugnen men när jag öppnade ugen för att sätta in pizzan kom det massa rök och brandalarmet gick igång! Hahaha.., aså vi fick värsta paniken! Vi fick öppna för att vädra så att oset skulle försvinna + att vi fick kolla vart Rockstar va hela tiden så inte han skulle smita ut! Tillslut slutade larmet låta som tur va. Just då hörde vi syrener så vi tänkte att dom kanske skulle komma hem till mig, haha. Men som tur va så va det inte så! Haha..
Malin fick göra sin pizza i mikron istället.. det funkade det me.. eller hur gumman? :) Haha.
När vi hade ätit klart lyssnade vi på musik och satte oss framför datorn spelade spel och kollade på massa klipp på youtoube.. jackass, scarred mm. Sen vid halv 5 va Malin tvungen att åka iväg (på fotbollsträning) :)
Vi hade riktigt kul, saknar dig redan gumman :)

Sedan va jag ensam hemma och tog det lungt. Kvart över 6 ringde dom angående barnflickejobbet och jag fick det! :) Jätteglad!  Så jag ska dit på lördag så ska vi gå igenom saker mm. Finally har jag fått ett jobb som ska bli riktigt kul! :)

Jag mötte Klabbe när han slutade så gick vi till donken och köpte med oss mat hem :) Gottgott! :)
Det visade sig förresten att Klabbe hade mina nycklar på sig i sin jacka haha! Och jag som skyllde på katten.. stackars, hihi :) Men som tur är har jag mina nycklar nu finally! :)

Imorgon ska jag och älsklingen in till stan, kolla runt i affärer och leta efter förlovningsringar till oss :)
Jag är riktigt glad!

/ Rockstarbabe



Kommentarer
Postat av: Carro

haha aa det är nog så ;)

2008-02-27 @ 09:59:16
URL: http://carr0s.blogg.se
Postat av: Anonym

tack gumman :) om du vill så kan jag fixa en till dig? älskar dig!

2008-02-28 @ 00:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0