Nu känns det som att våren är här

Idag känns det som att våren är här, helt sjukt det är slutet av februari och det är så vackert väder!
Börjar få vårkänslor redan lixom, hehe.. men det är lovely!

Idag var jag, killen ute och gick en härlig promenad i det veckra och sköna vädret med min storasyster och hennes lilla son Kevin låg i barnvagnen och sov så sööt :)

Efter promenaden gick jag och älsklingen till Hallunda C en snabbis, skulle betala räkningarna och så gick vi in på apoteket och till teknik magasinet (älsklingen köpte en sladd, ja en såndär som går mellan datorn och tv:n så man får upp bilden på tv:n) Kan ju vara bra om man ska se filmer eller liknande :)

Sedan gick vi hem och åt lunch och tog det lungt. Låg i sängen och kollade på tv och myste :)

Sen vid 5 tiden gick vi bort till maxi för att stoorhandla! Det blev vääldigt mycket, men det är bara bra slipper man handla mat på ett bra tag! ;) Mamma var så snäll och hämtade upp oss med bilen sen (skulle aldrig få hem allt annars) Haha! :D

Sen var det dags för middag, det blev hamburgare mä bröd! Mumma! :)

Nu sitter jag här och skriver.Pratar även med Malin på msn :)  Tänker väldigt mycket, är väldigt tanksprid idag.

Imorgon är det tisdag och jag ska träffa Malin :) Det ska bli kul!

Vi får se vad som händer imorgon. Om det blir en någorlunda vanlig dag eller om det händer nåt extra :)

/ Rockstarbabe


Kommentarer
Postat av: Malin.

det är aldrig en vanlig dag när vi träffas :D

2008-02-25 @ 21:11:36
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0