Kryssningen till Tallin!

I torsdags åkte jag, älsklingen och mina föräldrar på kryssning till Tallin.
Vi kom hem på lördagen.

Det var en jätte lyckad kryssning och vi hade jättekul!!

Det blev goda middagar, goa drinkar och öl.
Vi handlade med oss mycket hem, dricka, snus, cigg.
Jag fick även en parfym av mina föräldrar,
nån ny Christina Aguilera (eller hur hennes efternamn nu stavas)
parfym. Den luktar jättegott!

På kvällarna satt vi och lyssnade på en trubadur som spelade och sjöng
(han var jättekul)
Det var även kareoke och diskotek.

När vi gick av i Tallin gick vi mot "gamla stan" och kollade runt i olika butiker,
jag köpte ett svart linne med texten: Glam rock life style.
Vi käkade frukost/lunch på Donken där.
När vi hade gått länge och alla hade fått ont i fötterna så satte vi oss på en uteservering och drack öl i solskenet.

Det var jättekul!!































Det var lite bilder från kryssningen.

/Rockstarbabe



Kommentarer
Postat av: Carro

Du passa jätte bra i din nya hårfärg :)

2008-07-16 @ 00:21:17
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0