-

Det känns som ett stort tomrum bara,
alla dagar går förbi utan mening.
Jag vet inte riktigt varför jag känner så,
kan bero på att det har hänt ganska mycket tråkiga saker den senaste tiden.
Jag vill inte att det ska kännas såhär, allt känns bara meningslöst.
Man försöker och försöker men får ingenting tillbaka.
Den här känslan som jag känner har jag inte kännt på länge och jag vill inte känna såhär.
Jag kan inte sätta ord på vad det är.
Jag vet bara att det känns tomt, ensamt och att allt typ känns meningslöst..
Jag vet inte varför jag känna såhär riktigt, jag bara gör det just nu.
Hoppas att det försvinner snart och att allt kan kännas som förrut.
Bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0