Helgen

Den här helgen tillbringade jag och älsklingen på landet med våra kära djur och mina föräldrar.
Det var underbart att komma ifrån ett tag och bara vara där och ta det lungt :)

Vi åkte till en marknad i lördags och köpte lite saker.

Vi grillade i fredags och lördags (det är så himla gott och mysigt) !

Smulan älskade verkligen att vara på landet, vi hade massa galler så vi gjorde en stor hage till henne som hon kunde springa löst i, hon njöt verkligen :)

Rockstar tyckte också att det var kul på landet, jag gick ut med han och han tyckte att det var underbart, jaga massa småkryp och klättra i träd! ;P

Våra djur är så söta, underbara.

Idag (söndag) blev det jättefint väder (jättevarmt) så man kunde ligga och sola! Finally lixom!

Det var härligt.


Smulan <3


Min sötnos på landet.


Rockstar <3


Världens söstaste katt klättrar i träd.


Rockstar går i gräset.



/Rockstarbabe




Kommentarer
Postat av: Carro

Tack :)

Allt gick jätte bra och det känns underbart att vara mamma :D

2008-06-29 @ 21:07:30
URL: http://carr0s.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0