Idag har man shoppat, kolla :)

Idag har jag shoppat lite :)
Va i Skärholmen (massa rea) det är nice!
Dom här sakerna köpte jag :D

En jättesöt Hello Kitty vattenflaska :)
Jag älskar verkligen alla Kitty prylar så jag va tvungen :P




En jättesnygg tunika/klänning :)


Närbild på trycket.
Blommor & vit fågel :)


Rosa/guldigt linne med fjäril på framsidan.


Ett gult linne.
Tycker gult är så fint på sommaren när man är brun.


En grön tubtopp med vita stjärnor på.


Närbild på stjärnora.


Ett blåt linne med svarta palmer på.


Gråa mjukisbyxor med vit text  & fin bild på.




Det var min shoppingrunda idag :)

/Rockstarbabe

Lämna gärna en kommentar om ni vill det är alltid kul :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0