Jävla sjuka människor

Det finns verkligen jävligt sjuka människor på denna jord också, tyvärr!!
Blir så jävla arg!
När killen och jag gick ut för att rasta Smulan idag så stog vi utanför på gården och pratade med en tjejkompis till mig.
(Det var några alkisar med sina stora hundar som bruckar hänga en bit bort ibland)
En stor svart hund sprang lös vid lekparken och vi hade släppt ner Smulan på marken.
Helt plötsligt när vi står och snackar springer den stora svarta hunden åt vårat håll och mot Smulan.
Den skällde och jag vet, den tänkte bita Smulan (man ser på en hund när den inte är snäll, vilket kanske inte är så konstigt i det här fallet. Alkisar sokm inte bryr sig som låter sina stora hundar springa lösa lixom, hallå! Noll koll har dom och dom bryr sig inte ett piss, det fick man verkligen veta idag.
Smulan blev jätterädd och Klabbe hann precis ta upp henne i famnen innan den där jävla hunden skulle ha gjort något som den skulle få ångra! jag skulle fan ha sparkat på den den om den hade gjort nåt mot min lilla hund!
Ägaren såg man inte till då, efter en stund kom hon och hon brydde sig inte, ne hon började kasta boll till hunden och fortfarande ha den lös!

När jag va nere i centrum med en tjejkompis idag så ringde älsklingen mig.
 vad hade hänt?
Jo det hade gått förbi en gubbe med sin hund utanför och då hade en annan alkis-hund hoppat på den och börjat bita den som fan! Hunden var helvit men det var den inte när den gick därifrån.. =(
Och vad hade ägaren att säga?
Nej ingenting!
Han försökte bara få loss käken på den medans den bet den stackars hunden,
aså jag hade fan slagit till den om det var min hund.

Hundar ska inte göra så men dom blir som dom blir uppfostrade.
Men jag säger bara det, kan man inte ta hand om en hund (och är så där jävla pantad i huvudet)
Nej då ska man inte ha en hund!!!

Blir så jävla arg!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0