Malin du är en ängel

Igår natt när jag mådde piss, mitt hjärta brast ännu en gång.. i flera tiotusentals bitar..
Jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Det ända jag kände var smärta och svek.
Tårarna bara rann och rann nerför mina kinder.
Det enda jag ville va bara att skrika, skrika så högt man bara kan..
Tills man tappar andan..
I min ensamhet vet jag inte vad jag skulle ta mig till..
jag skulle gråta ännu mer och säkert göra nånting dumt..
För när man blir sårad så att hjärtat slutar slå, då tänker man inte på någonting annat en den elendiga smärtan som gör så ont..

Malin Florhage min kära vänn,
du är verkligen en ängel.
Jag är så glad att du är min vänn och att du finns vid min sida,
du är helt underbar.
Det är inte många som är som du, du är speciell och helt underbar.
Därför betyder du så mycket för mig, du är nåt extra.

Malin jag vill bara säga att det som du gjorde för mig igår natt
uppskattar jag väldigt mycket.
Jag vet inte vad jag skulle gjort om vi inte hade pratats vid i ungefär 1 timme.
Det betyder så jävla mycket..
Jag vill att du ska veta det!
Att du är en underbar person.

Jag vet att du alltid finns där för mig.
och jag finns alltid där för dig.

Malin du är en ängel <3






Kommentarer
Postat av: Malin

Naaw seety, tack så mycket!!

Älskar dig med =)

2008-06-22 @ 00:43:17
URL: http://minsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0