Tack för i Lördags Malin!

På dagen i lördags va jag med Malin Florhage & Knasis.
De hämtade upp mej med Malins bil sen åkte vi till Tumba och handlade lite picknick mat.
Det blev en sallad & en "Mer" dricka för min del :P
Vi åkte iväg en bit med bilen och hade vår picknick på ett mysigt ställe i det vackra vädret! :)
Efter det åkte vi hem till Knasis och drack kaffe och pratade om lite allt möjligt.
Sen åkte jag och Malin till Tumba C (hon hämtade ut lite kläder som hon hade beställt)
efter det skjusade hon hem mej och hon åkte hem till sig.

Hemma fixade jag iorning mej, letade efter kläder jättelänge, typiskt tjejer :P
När jag var klar gick jag till busshållsplatsen och åkte hem till Malin.
Vi hade nämligen bestämmt att dra ut på kvällen.
När jag kom dit så var (Maggie) där, en tjejkompis till Malin. Jättetrevlig tös :)
Malins kille var även där och några killkompisar.
Vi va där och förkrökade och efter det åkte vi mot Södertälje och gick till en krog.
Det var en jättetrevlig kväll! :)
Tack Malin!

image119

image120

image121

image122

Du är en underbar vänn, det ska du veta gumman.





Kommentarer
Postat av: © Katta

Aa, då är det katten som är extra pappa och får se till att allt går rätt till ;D

2008-06-04 @ 01:33:23
URL: http://FAKKORS.blogg.se
Postat av: Malin

Tack själv gumman!

Alltid lika skoj när alla tjejer kommer hit =)

Pusssar

2008-06-18 @ 20:21:49
URL: http://minsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0