Ännu en till bra film med Johnny Depp!

Såg den här filmen idag där Johnny Depp spelar huvudrollen  "Sweeney Todd"

Den var ruskigt bra och då menar jag verkligen ruskig!
Det är verkligen ingen barn film, hehe.
Filmen utspelar sig i London och det är grått och ruskigt överallt!
Johnny Depp (Sweeney Todd) har varit borta från staden länge ungefär 15år och när han kommer tillbaka är det en mardröm! Han har fått höra att hans fru är död och att hans dotter blivit omhändertagen av en avskyvärd mann.
Och nu är det bara hämnd som gäller!!

Det är en musikalfilm.. så dom sjunger väldigt mycket och det är en väldigt annorlunda film.
För dom som tycker att detta låter intressant är den verkligen värd att se!

Den var annorlunda och jag gillade den!
Tycker att det är kul att se annorlunda filmer som inte är som alla andra
och den här är verkligen inte som alla andra!

Johnny Depp är en fantastisk skådespelare och det får man även uppleva i den här ruskiga filmen!

image58


Ruskig, annorlunda - musikal som inte är en annan film lik!



Kommentarer
Postat av: cathrin

tack så mycket :D jag börjar gilla färgen lite mer, men det känns fortfarande himlans ljust!

2008-03-23 @ 20:53:59
URL: http://cathriny.blogg.se
Postat av: Malin.

jag vil seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D

2008-03-24 @ 15:11:00
URL: http://msundin.blogg.se
Postat av: Malin.

sv: alrighty :D

2008-03-24 @ 20:07:11
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0