I fucking love you


Det har snart gått 2 år
sen vi blev tillsammans :)
Och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går! <3
Du är mitt allt hjärat, jag älskar dig älskling!
Jag vet inte hur jag kunde leva utan dig innan vi blev tillsammans,
men en sak ska du veta,
jag är Lycklig!
För att du är min!
Jag är den lyckligaste flickan på denna jord.
Det är du & jag och så ska det alltid vara :)
Vi e som gjorda för varann <3



image30

Den här bilden togs för ca 1 & ett halvt år sedan,
då vi va typ "nykära" hehe.
Men jag har ju trixat med bilden dåra :D
Man ser att vi var yngre än vad vi är idag .

Eller va säger ni? :D



Men älskling, I fucking love you!!! :D

Idag, imorgon & föralltid! <3

Du är mitt allt älskling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0