Ibland kan man ha konstiga samtalsämnen

Igår efter maten så pratade jag, min syster och min mamma om helskruvade saker, haha! =D


Mamma har en liten påskkärring som hänger i köket och självklart skulle Jag börja kommentera hur hon såg ut egentligen, haha.

- Hon har en alldeles för kort klänning så man ser hela rumpan.
- Hahaha hennes rumpa är större än hennes huvud!!
Och då säger mamma:
- Ja det bruckar man väl ha!! =D

Hahahahaha!!!

Asså man kan ju undra hur jag tänker ibland(?)
Rumpan är väl alltid större än huvudet(!)
Hahaha!!
Men jag tänkte inte så låångt, jag är ju liite småkorkad så! =D

Vi garvade åt det aslänge!
Tänk vilken sjuk humor man har egentligen, speciellt jag och min syster =D

Sjuk humor är den sanna humorn!! =D

Hahaha!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0