Idag har jag varit med Malin.

Idag har jag varit med Malin,
träffade henne vid 3 - tiden,då gick vi till centrum och handlade cola, glass, kolasås och smör (eftersom vi hade bestämmt att göra pannkakor idag)!

När vi kom hem till mej var det Cola som gällde direkt! =D
Vi satt vid datorn och lyssnade på musik och Malin lärde mig saker om photoshop! :)

Sedan var det dags att göra pannkakor! =D
Det var inte det enklaste haha men det gick bra tillsist =D
Jag börjar få in snitsen hahaha :D
Eller hur Malin? ;P

Pannkakorna var goda men vi orkade inte så mycket, man blir ju så himla mätt av det.

Sedan fixade Malin massa saker till mej så att jag kan börja trixa med photoshop själv =D
Tack så mycket för all hjälp gumman!! :D
You are "the greatest!"

Sedan lyssnade vi på ännu mera musik och kollade på långfilmen med "Jeff Dunham" =D


En bild på oss när vi gör pannkakor =D
Trixade lite på photoshop

image57





Nu är jag trött och ska sussa snart.
Imorgon ska jag försöka fixa någonting på photoshop vi får se hur det går, hehe.

Kladdar här imorgon.
Ha det bra & gonatt!
/ Camilla

Tack än en gång för idag Malin!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0