Idag har man jobbat.

Hämtade Sara på dagiset 15.00 det var ju inte så vackert väder idag som jag hade hoppats på så vi promenerade hem direkt. Tänkte först ta bussen .. men det är ju alltid skönt att ta en liten promenad ute iallafall (bara det inte regnar) vilket det inte gjorde. Sara satt i sin vagn hela vägen hem.
När vi kom in lekte vi, läste böcker, ritade mm.
Halv 6 började jag göra mat till henne och klockan 7 kom hennes pappa hem.
Jag kom hem klockan 8 och då höll älsklingen på och fixa maten (jag var vrålhungrig) hehe!

Innan jag åkte till slussen för att hämta Sara så städade jag här hemma :)  Och mamma kom förbi och hälsade på en liten stund innan hon skulle iväg och handla med min syster.

Imorgon jobbar jag igen och på torsdag ska Sara och hennes familj åka utomlands i 1 vecka (avis) hehe!
+ att dom är lediga över påsken. Så efter påsk får jag jobba igen :)

Nä nu ska jag nog kolla på tv och bara ta det lungt med killen :)

Skriver här imorgon igen.

Hoppas att alla har haft en bra dag / Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0