Lördag 8 mars.

Igår jobbade jag, hämtade Sara på dagiset för första gången och det gick otroligt bra! :)
När vi gick från dagiset så gick vi till en stor lekpark (som hennes mamma visade mej förrut)
så där var vi i ca 1 timme och hon fick leka och även jag ;P haha.
Det var ju så fint vårväder igår så det var skönt att vara ute.
Sen gick vi hem till lägenheten, och där visade hon massa leksaker, jag tog kort på henne med min mobil och det tyckte hon var kul :) Hon är jättesöt.
Sen vid halv 6 gjorde jag mat till henne, hennes mamma hade skrivit på en lapp som låg på köksbordet vad jag skulle göra för mat till henne. Det blev pasta med majs och skinka :) Men hon tyckte att majs var godast ;P
Efter maten så lekte jag med henne, tittade i böcker mm.
Hennes mamma kom hem kvart i 7 och jag stannade kvar och pratade med henne i en kvart typ sen var det dags för mig att åka hemmåt. Sara sprang ut och tryckte på hissen till mig och vi sa hejdå, hon sa det massa ggr, så söt!
Jag ska jobba på måndag, tisdag och onsdag nästa vecka. Så då får jag träffa henne igen.
Dom åker iväg på torsdag och ska vara borta 1 vecka. Men det va bra att jag fick ta alla dom 3 dagarna innan dom åker :) Förresten så fick jag en liten buket (påskliljor) av Saras mamma när hon kom hem :)
Dom är verkligen jättesnälla!

Klabbe är inte hemma nu, han är hemma hos sin farsa och hjälper han med lite saker..
Men jag ska snart över till min syster, då ska vi ta en liten promenad och sedan ta bussen och åka till Salem.
Vi ska hem till en tjejkompis till Jenny och som även jag känner väldigt väl det ska bli kul :)
Och lilla Kevin ska ju självklart med :D hihi!

Nä nu ska jag fixa loite saker sen ska jag gå. Skriver mer här senare.

/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0