Sara är så söt.

Idag sov man till halv 12 typ, tänkte gå upp tidigare och fixa men så blev det inte.. hehe.
Men imorgon tänker jag gå upp tidigare iallafall, måste städa här hemma innan jag åker till Slussen och ska börja jobba. Idag hämtade jag Sara på dagis 15.00 och hon sprang fram till mig och kramade om mina ben när jag kom, hon är så söt! :) Vi gick till lekparken idag igen, hon älskar att vara där. Jag tycker att det är skönt att vara ute också, så tråkigt att bara ta bussen hem direkt, roligare att vara ute en stund och promenera hemmåt (tar bara ca 20min att gå sammanlagt så) :D
När vi kom hem till henne så ville hon att jag skulle läsa massa böcker :) Det var mysigt. Hon ville sitta i mitt knä hela tiden och jag läste typ 7 olika böcker för henne :) Hihi!
Hon fick även bada idag :) Sen så lekte vi med hennes docka mm. hehe .. "Man känner sig som ett barn på nytt"
Haha!! :D
Sedan lagade jag mat åt henne, hon fick en kycklinggryta som fanns i kylskåpet, couscous (?) vet inte om det stavas så ;P Och till efterrätt fick hon äppelmos och det gillade hon verkligen :D
(Hennes mamma skriver alltid en lapp som hon lägegr på köksbordet och där står det va hon ska få för middag)
Jag känner mig lite som en ungmamma och hemmafru, hehe!
Idag kallade hon även mig för "Mamma Camilla" hehe :D Så sööt.
Imorgon ska jag hämta henne på dagiset klockan 3 så får vi se va man ska hitta på för skojj imorgon :D
Jag hoppas att det är fint väder! :)


Nu ska jag mysa med älsklingen och Rockstar!

Kladdar ner imorgon igen :)

/ Camilla






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0