Söndag 9 mars

Helgen har gått väldigt fort och nu är det söndags kväll redan. Sitter hemma nu och tar det lungt, Klabbe ska sova snart eftersom han ska upp typ halv 5 imorgon (han börjar jobba klockan 6) själv så ska jag nog se på en film trorjag för jag är inte så trött sov ju länge idag :) Så jag och Rockstar får mysa i soffan tillsammans (hoppas jag) !  :)
Denna helg var lugn, har varit väldigt mycket med min syster och mammsi och pappsi :) Det är myys!!

Imorgon ska man jobba men börjar ju inte förns 15.00 så jag kan va uppe rätt så länge iaf :)
Jobbar imorgon, tisdag och onsdag denna vecka. Det ska bli kul att träffa Sara imorgon igen :)

Nä nu ska jag sätta mig i soffan tänkte jag :)

Skriver här imorgon igen!

Hoppas alla haft en trevlig helg :)

/ Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0