Tisdag 25 mars!

Idag åkte jag till Tumba för att träffa Malin Florhage,
det var ett tag sedan vi sågs och det var underbart kul att träffas idag tycker jag! :)
Har saknat den tjejen! :D
Vi va hemma hos henne (fick se hennes lya och hennes kissekatt) !
Vi fikade och pratade om nya/gamla minnen :D
Det var riktigt trevligt och jag hoppas verkligen att vi kommer träffas oftare igen!
Kanske näst nästa helg :D
Skulle vara Lovely

Jag kom hem vid kvart över fem typ och då var det bara snabbt hem och sen bege sig iväg mot kungens kurva för att storhandla mat med älsklingen!

Nu sitter jag här hemma och har ont i magen :( *stackars mej* inget vidare alls.. får hoppas att jag inte har det imorgon bara.

För imorgon ska jag hem till Sophie vid 12 tiden och umgås med henne, det var rätt längesen.
Tio i 3 ska jag ta tuben och åka och jobba.

Jag längtar till den 28/4 för då ska Malin Sundin ha studentskiva!
Vi kommer ha skitkul!! :D

Hoppas att alla haft en trevlig dag.
Nu ska jag kolla på en film tror jag.

/ Rockstarbabe




Kommentarer
Postat av: Carro

hehe okej ;)
ja vist är dom! :) Jag och killen ska ha kvar en, mamma vill ha kvar en och så försöker vi övertala morfar att gå med på att mormor ska ha en ;)

2008-03-26 @ 23:30:23
URL: http://carr0s.blogg.se
Postat av: Camilla

Hehe okej :D Hur många katter är det då? ;P

2008-03-26 @ 23:52:40
URL: http://rockstarbabe.blogg.se
Postat av: Carro

3 st hihi :)

2008-03-27 @ 09:36:54
URL: http://carr0s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0