Trött.

Jag har städat mina garderober nyligen och nu är jag jättetrött hehe ;P
Ska sova alldeles strax!

Va har man gjort idag då?
Jo jag och killen skulle egentligen åka in till stan men så blev det inte :/ Tråkigt.
Menmen vi får göra det en annan dag, maybe tomorrow?
Jag träffade min syster vid halv 4 iaf och va med henne och lilla söta Kevin till halv 8 på kvällen :)
Va hemma hos henne och pratade mm. Skulle boka tid för dop till Kevin men det var ingen som svarade så min syster ska ringa dit imorgon igen :)

Jag och syster tog en kvällspromenad med Kevin i barnvagnen vid halv 7 typ, det var riktigt skönt.
Efter det vart man piggare :D Men nu är jag astrött.. hehe .

Rockstar springer runt i lägenheten som en tok haha , han är inte trött han :D
Men han va jättemysig när jag kom hem vid halv 8, myste jättemycket! :) Hihi!

Vi får se va som händer imorgon på dagen, om det blir stan eller nåt annat. Klabbe är ledig iaf :)
Men på kvällen blir det in till stan iaf för jag, Klabbe, Malin och Granis ska på "Rea".
Det blir nog kul trorjag :) Jag ser framemot det!

(För er som inte vet så fick jag barnflickejobbet) Hehe.
Så på fredag börjar jag. Första gången jag ska hämta Sara från dagiset och vara ensam med henne, jag hoppas att allt går bra!

Nä nu ska jag sova.
Lämnar ett inlägg imorgon.

Godnatt / Camilla




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0