20 år!

Nu är man 20 år! :D
Det känns bra och jag har haft en underbar dag.

Jag,mamma och min syster och lilla Kevin åkte till Skäris och kollade runt i affärer på dagen och åt middag där också, myspys! :D

Sen tog jag en tripp till systembolaget såklart hehe. Så himla skönt att kunna gå dit och handla själv nu :D

Kom hem typ vid 6 och vid halv 7 kom älsklingen hem från jobbet. Fick en jättefin blomma och en liten fin lavalampa.
Nästan precis efter han kommit hem ringde min lur och det var Sophie som ringde och var utanför mitt hus :D
Jag fick ett jättegulligt kort av henne och ett jättefint linne "ljusrosa med stjärnor på" :D
(Jag lägger nog upp lite bilder imorgon)

Sedan kom mamma och pappa, jag fick en jättestor "Marilyn Monroe" tavla av dom, verkligen supersnygg!
Fick även mer saker (som jag kan lägga upp bilder på sen).

Min syster och hennes kille och lilla Kevin kom sedan av dom fick jag ett våffeljärn, något som jag verkligen ville ha så nu kan jag göra våfflor! :D Mums!

Vi åt hemmagjort tårta och det var riktigt trevligt.
Min syster och dom gick hem rätt tidigt eftersom deras lilla bebis skulle sova och även dom.

Sophie var tvungen att gå vid 9 typ för hon skulle jobba lite.
Men jag var jätteglad att du kom har saknat dig <3

Jag, älsklingen, mamma och pappa var här hemma och tog det lungt, spelade lite spel och så .. mysigt lixom!

Det blev en lugn födelsedag men jag kände för det + att imorrn kommer nog några kompisar över då kanske det blir lite mer party hehe :D

Men det var somsagt en lyckad 20-års dag.

Skriver mer imorgon
/ Camilla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0