Härlig helg i det vackra vädret

Det var helt underbart att vara på landet i helgen i det vackra vädret!
Vi solade, städade lite i stuggorna, grillade jättegod mat! :D
Våran lilla katt Rockstar var me, så han fick gå runt på den stora tomten i säle.
Älskligen klippte gräset.
Man solade en hel del :D
Underbart!
Kan bjuda på lite bilder.
image92

image93


Älskling på gräsklipparen
image94

Jag
image96

Dricka :P
image97

Rockstar :)
image98

Jag röker lite vattenpipa
image99

Älskling & jag <3
image100

Jag i min nya tunnika/klänning
image101

Jag. Nu har man blivit lite brun :D
image103

Haha. Bara för att älsklingen tyckte om den här bilden :D
image104


Det var min varma, underbara helg på landet.

/ Rockstarbabe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0