Jag & snuset

När fina flickor började snusa

"Någonting har hänt med snusandet. Från att ha varit intimt förknippat med manliga arbetarklassmän och på sin höjd manhaftiga kvinnor har det plötsligt dykt upp en ny sorts snusande tjej. Den genomsnittliga, modemedvetna, barhängande storstadstjejen har hittat fram till prillan."


Yes det har jag också gjort.

"Men det är bättre att snusa än att röka"

Detta stog i aftonbladet rätt nyligen Snusa tjejer!
(Lixom fimpa röken och snusa istället)
Jag känner en hel del tjejer som gör det och det har somsagt blivit väldigt vanligt.

Jag började för ca 1 & ett halvt år sedan men jag ska inte göra det föralltid,
utan jag kan sluta när jag vill, det vet jag.
Man får väl köra nikotinfritt ett tag då om det skulle behövas.
Men just nu känner jag att snuset är en del av mig.

image110


 

 

 



Kommentarer
Postat av: cathrin

svar: haha tack!

hmmmm vet inte om jag håller med om snuset :P

2008-05-22 @ 06:43:29
URL: http://cathriny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0