Lite tankar från Camilla

Ibland tror man att allt är förlorat, man blir helt deprimerad, man gråter så mycket så man knappt kan se ochman skriker så mycket så att man inte får någon luft.
Det har jag gjort många gånger, skrikit mig hes och tappat luften.
I dom ögonblicken tror man att allt är förlorat man tror aldrig att det ska bli detsamma igen.
Man säger att "tiden läker alla sår"
Men det gör det inte alltid.. Man kommer alltid ihåg dom hemska ögonblicken innombords.
Man försöker att inte tänka på dom (och man gör inte det alltid) men dom finns alltid där.
Förlåta kan man men man kan aldrig glömma dom svåra ögonblicken i ens liv.

Man ska ta vara på varje dag, varje timme, minut ja till och med sekunder.
Men det gör man ju inte, det är ju rätt svårt att ta vara på varje sekund lixom.
Men varje dag ska man ta vara på!
För dagarna kommer inte tillbaka, även hur mycket man vill det så gör dom inte det.
"Lev varje dag som om det vore det sista"
Det är ett bra motto och jag tycker att man ska tänka på det.

Det är ingen ide och vara ledsen flera dagar eller bli arg/osams med någon.
Då har du förstört flera dagar av dit liv.
Självklart finns det dagar då man inte kan vara glad (om det har hänt något)
Det är bara att hålla huvudet högt och kämpa mot det svåra.
För alla människor har det svårt ibland livet är ju inte alltid "en dans på rosor"
så är det inte för någon.

Men att mista någon är det svåraste som finns.
Eller tro att man ska göra det.

Jag vill bara säga till alla mina vänner/familj/pojkvänn mm.
Ja alla som står mig nära och som jag älskar så otroligt mkt!
Ni är det bästa som finns
Och jag önskar att ingen av er ska försvinna från mitt liv.
Jag älskar er så mkt.
Man säger det inte varje dag till alla som verkligen betyder så himla mycket, vilket man kanske borde göra.

Så till alla mina vänner/familj/pojkvännen
från botten av mitt hjärta
Jag älskar er!!
Idag, imorgon och föralltid det ska ni veta!

image109


Kommentarer
Postat av: Malin.

jag älskar dig!

2008-05-21 @ 00:40:49
URL: http://msundin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0