Tack tjejer!

Igår kväll blev det utgång.
Jag åkte in till Slussen med Åsa och Natalia
(innan vi åkte så va vi hemma hos mig och lyssnade musik, drack, snackade och rökte lite vattenpipa)

Inne i Slussen mötte vi Maria, jag blev jätteglad att hon också kunde följa med ut eftersom vi inte har setts på ett bra tag nu så det var jättekul att hon också kunde komma :D

Vi tänkte först dra in på rockbaren Medusa men det lyckades inte så bra eftersom åldersgränsen är 20 där.
Det är ju inga problem för mig eftersom jag fyllde år iförgår :D
Men dom andra är ju inte 20 än, men det är så typiskt för man bruckar alltid få komma in där även om man är under 20 för jag har varit där inne typ 4 gånger förrut och då var jag 19.
Jävla vakt alltså!

Vi drog till ett annat ställe i närheten som heter "After" ett mysigt ställe där man kan sitta och snacka och dricka men det var dock inget dansställe. Åsa dansade lite iaf, värsta shejkdansen och alla kollade haha det var lite kul :D

När jag skulle beställe en "Rosa Panter" så blev det helt fel, tjejen som stog i baren kunde inte ens blanda en sånn till mig. Den drinken jag fick var lixom röd, haha.
Jag gick tillbaka med den och sa till henne att
- Det här är ingen Rosa Panter
Hon kollade irriterande på mig och sa
- Aha blev det fel?
Man ba eeh aahh :S
Hon sa att jag skulle gå ner till den andra baren och visa kvittot och be dom göra en sånn till mig efetrsom hon inte kunde göra alla drinkar.
Men lixom om hon inte kunde göra den varför sa hon inte det från början när jag beställde?
Trodde hon att hon kunde lura mig eller?
Det är lixom min favoritdrink! Haha :D

Hursomhellst så gick jag ner till den andra baren och jag fick min Riktiga rosa panter tillslut och inte nog med det jag fick behålla den andra drinken också den som hon hade blandat fel till mig :D
Så det var ju bra iallafall då fick jag två drinkar till priset av en ;P

Helt plötsligt när vi sitter och snackar ställer sig Åsa upp och börjar sjunga på "Ja må du leva" och Maria och Natalia ställer sig också upp och sjunger till mig.
Dom överröstade fan musiken inne på baren, hahaha :D
Såå sööta!!
Men det var värsta pinsamt för mig men ändå jävligt kul :D
Hon i baren stog och kollade och började klappa händerna i takt till mina kompisar som sjöng och alla typ kollade hahaha :D

Senare vid 12 tiden kom Diana. Det var jättekul att träffa henne också, rätt längesen vi sågs.

Det var en underbar kväll.
Tack tjejer!

Ni är lovely!

image91
(En bild på mig,Diana,Åsa och Natalia)
Ej från igår men där är vi iaf!
(Hittade ingen bild på Maria har det i kameran men hittar inte sladden så jag kan föra över just nu)

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0