tankar.

Dagarna rusar förbi ..
Det här senaste året har gått så himla fort,
helt obeskrivligt.
För 1 år sedan gick jag sista året på gymnasiet, vi hade redan haft våran studentskiva (9 maj)
och den sista tiden på gymnasiet var både stressigt men ändå inte.
Tänk, förra sommaren tog jag studenten.
Det har redan gått 1 år och jag förstår inte vart tiden har tagit vägen..
Den har bara passerat förbi.
Otroligt snabbt.

Tänk, om bara lika lång tid + 4 år då är jag redan 25.
Det känns helt overkligt.
Det känns både roligt att bli riktigt "vuxen" men även lite småkonstigt och läskigt.

Jag skulle alltid vilja stanna i den här åldern typ. 20-22 lixom.
Men det går inte, den tiden är nu och den kommer aldrig mer tillbaka.
Den är förbi om några år och då får jag tänka tillbaka på hur det var då, tänka tillbaka på alla minnen, ja allting som man gjorde då. Tänka tillbaka på allting med ett stort leende på läpparna.
Komma ihåg alla dom stora, glada, roliga stunderna som man hade och som man alltid kommer att komma ihåg.
Det som man aldrig glömmer.

Sen när jag blir 25 får vi se hur jag tänker då, jag kanske tycker att det är en jättebra ålder :D
Det vet man ju inte såhär i förväg.
Det vet man bara då.

Men jag är glad att jag har gjort så många roliga saker under dom här åren,
med alla vänner.
Ni är guld värda!
Tack alla ni som har förgyllt min vardag!

Er kommer jag aldrig att släppa taget om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0