1 vecka kvar tills vi flyttar!

Snart flyttar vi till vår nya lägenhet! :)
Kan inte fatta va tiden går snabbt. Känns som nyligen då vi var på visningen men snart bor vi där.
Vi har varit & köpt färg idag, eftersom vi ska måla alla rum =)
Ska bli riktigt kul & jag längtar bara mer & mer!
Ska bli skönt när allt är klart. Kommer nog bli skitsnyggt! =)
Men innan dess ska man flytta, flyttstäda, packa upp saker, måla & massa sånt.
Men det ska bli kul, jag är taggad! :D
Vi har även packat ner en hel del idag också i flyttkartonger, det är skönt så det inte blir så himla mycket & stressigt mot slutet. Det känns bra! :)
Idag är det 1 vecka kvar tills flytten, får nycklarna på söndag eftermiddag.
Så denna vecka ska jag njuta av den här lägenheten, det är trots allt min första lägenhet så det känns ju speciellt ..
Jag ska njuta så mycket jag kan bland alla flyttkartonger mm.
Ta ett ordentligt avsked lixom :D

Men både jag & älskling (min familj & vänner) tycker att det ska bli kul, det är lovely!

Xoxo
Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0