Besök av Maria + Farsdag fika!

Idag träffade jag min underbara barndomsvänn Maria.
Vi gick hem till mej & åt massa godis & pratade gamla/nya minnen.
Jättemysigt!
Sen gick vi förbi min syster så hon fick se min underbara systerson! :D




Maria du är verkligen en underbar vänn!
Alla våra minnen tillsammans, shit aså! :D
Och Turkiet fan va kul vi hade!

Du är verkligen en underbar vänn, dig kan man alltid lita på!
Du är så äkta!
En sann vänn, jag släper dig aldrig gumman!
Älskar dig,
föralltid! <3




På kvällen gick jag & älskling över till mina föräldrar & fikade farsdag fika! :)
Självklart fick jag träffa syster & lilla sötnosen då också! :)



Det finaste jag vet! <3
Finns ingen sötare, du gör mig alltid glad min snutteplutt!



"Moster är min bästis, så det så!" :D





Du är min lilla ögonsten <3


Hur har eran dag varit?

Xoxo




Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman det var jättetrevligt! Måste göra om det snart. Du är verkligen bäst i världen! Vi har så roliga minnen tillsammans, hihi. (turkiet var självklart bäst)



Kevin är världens vackraste pojke måste jag säga, kul att jag fick träffa honom.



Vi ses snart gumman, vi får höra av oss. Älskar dig! Puss <3

2008-11-12 @ 22:35:05
Postat av: Camilla

Ja vi måste göra om det snart, absolut! :) Tack gumman, du är också bäst i världen! Så underbar :) <3 Jag är så glad att jag har dig <3 Yes, turkiet ägde!



Ja det var kul att du fick träffa Kevin nu också :)

Ja han e verkligen världens vackraste lilla pojke :)



Ses snart, älskar dig! Puss !

2008-11-12 @ 23:29:28
URL: http://rockstarbabe.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vi måste ses snart igen, absolut! Hihi tack gumman, du är också bäst i världen! Så underbar, så glad att jag har dig vännen :) <3



Ja det var på tiden att du fick träffa lilla Kevin :)

Ja han e verkligen världens sötaste lilla pojke :)



Ses snart, älskar dig! Puss!

2008-11-12 @ 23:32:37
Postat av: Camilla

Vi måste ses snart igen, absolut! Hihi tack gumman, du är också bäst i världen! Så underbar, så glad att jag har dig vännen :) <3



Ja det var på tiden att du fick träffa lilla Kevin :)

Ja han e verkligen världens sötaste lilla pojke :)



Ses snart, älskar dig! Puss!

2008-11-12 @ 23:33:15
URL: http://rockstarbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0