Shopping me mammi! + jobb!

Sha!
Idag började dagen med att jag var hemma såklart, fixade mej & efetr det tog jag en promenix med Smulan
Måste bara lägga upp ett kort på henne först, för hon e så söt! kan inte låta bli..


Nu e plutten ca 7 månader, närmare 8 snart :)
Så söt!

Efter promenixen mötte jag mammi & vi åkte till Skärholmen,
där hittade vi en hel del saker som vi köpte :)
Mammi va så snäll & gav mig massa saker, hon e alltid snäll!
Världens bästa mammi <3
Det var jättekul att gå omkring & kolla i olika butiker sen blev det även Mc Donalds :)

De här sakerna hittade jag,

Denna mysiga halsduk.


Skön & ball mössa


Denna sitter jätefint på :)
Oj, min fot kom med ;P


Skön & ball tröja, döskallar & hjärtan på :)
Mina fötter kom med igen haha ;P


Snygg tubbtopp :)
(Bilden blev dock inte så bra)



Det var sakerna jag hittade idag :)

Efter Skärholmen åkte jag direkt för att jobba.
Det var också jättekul idag, Sara va så glad & vi hade jättekul!!


Ni kan väl gärna kommentera när ni besöker mig, skulle vara kul :)

Xoxo Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0