Systeryster & lilla Kevin! + Ikea med mammi & pappi!

Sha!!

Idag har varit en bra dag!
På dagen gick jag över till min kära syster & va med henne & lilla Kevin =)
Kan inte förstå att han verkligen fyller 1 i december.. tiden går så himla fort..
men det ska bli kul =)
Han går omkring i hela lägenheten nu, så söt!


Moster älskar dig!
Du är min lilla ögonsten <3




<3 Sötaste som finns!


På efetmiddan åkte jag me mammi & pappi till Ikea, först tog vi en god fika & sen gick vi runt i hela butiken =)
Jag hittade lite saker: Väggdekor me blommor som vi ska sätta upp i nya lägenheten, en vit liten lampa & lite annat smått & gott =)
jag tycker verkligen om att gå runt där, finns så mycket fina saker, massa saker som man vill ha (till bra pris!) och det är lovely!
Så får man ju även mycket inspiration till nya lägenheten också =)


Ne nu ska jag & killen ut med hunden!

Jag skriver mer sen.
Kom ihåg att ni jättegärna får lämna en kommentar, det är bara kul.

Xoxo Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0