Utgång med flickorna, Åsa 20 år!

Nu var det ett tag sedan som jag uppdaterade min blogg, har bara inte hunnit med & orkat. Men nu tänkte jag skriva igen & försöka skriva oftare. Vad har hänt den senaste veckan typ då? Jo vi har haft besiktning i vår gamla lägenhet & i vår nya.
Det gick bra & det var kul att få se våran blivande lägenhet igen. Nu längtar man ännu mer till & fixa & ordna.
Men nu är det inte långt kvar, idag är det den 18 november & vi flyttar den 1 december. Så det är inte alls långt kvar.
Det känns kul! Lite sorgligt också på ett sätt, jag menar det här var min första lägenhet & allt. Det kommer man ju aldrig att glömma. Men det ska bli kul. Och jag tror att båda våra djur kommer att trivas bra i en större lägnhet också!
Det bästa utav allt i den nya lägenheten är att vi kommer äntligen få ett stort kök. Det vi har nu är så litet & trångt.. jag menar jag & killen sitter aldrig & äter middag i köket utan det blir alltid i vardagsrummet. Så det kommer bli skönt med ett stort kök.
Det är ju inte så populärt & äta middag framför tv:n varje dag när man har hund heller, så det kommer bli mycket bättre i den nya lägenheten. Det är bara att vänta ett litet tag till.. :P

Annars har jag jobbat & vart med familj & vänner. Men i fredags blev det utgång med flickorna för att fira Åsa som nu är 20! =)
Det var jag, Diana, Åsa, Natalia & Maria som drog ut. Vi åkte in till stan & gick på clubtoxic. Det var en jätterolig kväll & vi hade jättekul som vanligt =) (Musiken kunde dock varit lite bättre, mer Rock lixom!) Men inte hindrade det mig för att dansa förfullt på dansgolvet med mina flickor! Så det var en jätterolig kväll, Tack alla för en underbar kväll! =)

Jag kan bjuda på några bilder från kvällen också












Födelsedagsbarnet på dansgolvet =)


Me and my babe Diana =)



Tack tjejer, ni är underbara! Love you! <3


Xoxo Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0