Ikväll blev det bio! =)

Ikväll var jag & älskling på bio med mammi & pappi =)

Först åt vi på Pizza Hut,
det var längesen jag åt där & det var verkligen jättegott, man blir så fort mätt på panpizzor  aså.

Till bion blev det Cola & massor med popcorn =)
Att äta popcorn när man är på bio är ett måste!
Men gu så mätt jag blev :P

Vi såg på den nya filmen: Låt den rätte komma in.
Den var bra & annorlunda (vilket va bra, tycker om annorlunda filmer)
Den var lite småäcklig ibland, vampyrfilm.
Den var även sorglig & romantisk.
Filmen är efter en bok som skrevs för några år sedan, har dock inte läst den.
Jag funderar på att låna den av mammi & läsa den också, så får man gämföra =)

Jag tyckte att den var bra, helt klart värd att se.


Här är trailern:






Xoxo Camilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0