Rolig lista.

Sätt din musik på blanda.-
Klicka på nästa-knappen efter varje fråga.
Använd sångtitlen som svar på frågan.

1. Hur mår du idag? Dope boy
2. Kommer du komma långt i livet? Suddenly
3. Hur ser dina vänner dig? Inside the fire
4. Kommer du gifta dig? Heroes of our time
5. Vad är ditt livs themesong? Beat it
6. Vad är ditt livs historia? Use me
7. Hur är jobbet för dig? I surrender
8. Hur kan du komma framåt i livet? Hot n cold
9. Hur kommer imorgon vara? I kissed a girl
10. Vad är det bästa med dina vänner? Roll on
11. Vad finns i lager för nästa vecka? Enemies of reality
12. Vilken sång beskriver dig bäst? Raindrops
13. Hur är det med ditt liv? psychosocial
14. Vilken låt ska spelas på din begravning? Curly sue
15. Hur ser världen på dig? Living in a world without you
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? Alla vill till himmelen men få vill dö
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation? troublemaker
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? My cool
19. Har du en djup & mörk hemlighet? amarula tree
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig? roads
21. Hur kan jag göra mig själv glad? screwing you on the beach at night
22. Kommer jag någonsin ha barn? bullet in a bible
23. Vad är några tips till mig? all this things I hate
24. Hur kommer jag bli igenkänd? hurts burst into fire
25. Vad är min danssång? wonderchild


Xoxo / Rockstarbabe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0