Frågor & svar om mig ^^

1. Namn jag lyssnar till: Millizz, rockstarbabe, rockbruden, knasboll, sötnos, sexi :D
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är väldigt snäll
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: beror väl på? Ibland för att jag kan vara tjurig, svarsjuk, ibland för att jag kan vara lite småblyg
4. Detta är jag rädd för: ormar! finns fler saker.. men ormar ush!!
5. Tre saker jag vill varje dag: Mysa med älsklingen, mysa med katten, mysa med hunden! (jag tycker om myspys)
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Ljuga, låtsas vara arg på någon, vara otrogen (skulle aldrig falla mig in!)
7. Detta vill jag göra just nu: Sova
8. Bästa känslan: Kärlek
9. Värsta känslan: När allt känns meningslöst
10. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: Rolig humor som jag, snäll, cool. Snygg & bra i sängen är ett + haha, and I have found the perfect guy for me :D
11. Är du kär just nu: Ja!
12. Jag vill gifta mig: Det skulle jag vilja göra nångång i framtiden. men först & främt förlova mig.

13. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Få barn, gifta mig, få ett bra jobb och tjäna mkt pengar
14. Min käraste ägodel: Den var svår, Mitt äldsta fotoalbum från när man var liten.
15. Något jag vill ha i present: Jag vet inte riktigt. Pengar till en till tatuering skulle sitta fint :)
16. Detta har jag på mig just nu: Ljusa jeans, svart/grå tunnika
17. Favoritkläder: Älskar sommarkläder. Linnen,klänningar, tjolar mm.
18. Favoritdjur: Jag har alltid varit en kattmänniska. Men nu har vi både katt & hund och jag älskar verkligen min hund!
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Ja, va tyckte man? Typ, roligast: sammhälskunskap. Tråkigaste: matte!
23. Stjärntecken: Oxe!
24. En bok jag gillar: Marilyn manssons självbiografi var bra. Väldigt udda (det är ju han oxå så) men den var vldigt bra.
25. En film jag gillar: Finns många. Allt med Johnny Depp!
27. Favoritdoft: Min älskling:)
28. Detta äter jag gärna: beror på. Men typ pizza 8om man vill va onyttig) eller en god sallad med kräftstjärtar mm.
29. Dricker helst: Coca cola! Always coca cola :D
30. Favoritgodis: Nåt med pulver, typ hockeypulver :P
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand
32. Färg på mina ögon: Blååa!
33. Min längd: typ 169
34. Jag tror på: ödet
35. Jag spelar: poker!
36. Person jag beundrar: Christina Augilera (vill också kunna sjunga så fint)
37. Så här bor jag: Lägenhet. Med killen, katten & hunden
38. Antal döda krukväxter i hemmet: typ 2, ska kasta dom imorgon, haha
39. Det här tänder mig: Dirtytalk? haha
40. Det här gör mig avtänd: Äckliga lukter
41. Favoritfärg: Rosa
42. Favoritcitat: "Älska, glömma & förlåta"
44. Bästa present jag fått: Mitt katt Rockstar av älsklingen :)
45. Senast köpta skiva: Kommer jag ej ihåg.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: hm.. typ mina blåa ögon.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: venne, jag e rätt nöjd medallt som det är.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan göra så att min röst låter typ som djävulen? hahaha :P
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: venne, kanske en kamell? camella lixom? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0