Lite frågor & svar om mig, kopiera & svara du med.

Tio första:
Första bästa kompis:
Maria
Första bil: Har ej haft nån egen bil, har inte ens körkort
Första kärlek: Min första riktiga Äkta kärlek är Klabbe (resten innan är ba skit)
Första husdjur: En katt som hete Tussan
Första semester: Cypern, jag var typ 2 år
Första jobb: Ica
Första köpta skiva: Det kommer inte jag ihåg, så bra minne har jag ej

Första riktiga kyss: Har ej så bra minne av den
Första piercing: Naveln
Första konsert: Den var svår.. har varit på massor! Men första e väl Spice girls elelr Backstreet boys, haha

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Öl
Sista bilfärd: Nån dag förra veckan
Sista filmen du såg:  Lilja 4-ever
Sista bubbelbadet: Minns inte riktigt, men det var ett bra tag sen
Sista spelade cd: Backyard babies!
Sista gången du grät: Igår.
Sista måltiden: Kvällens middag: kryddad kyckling & goda pommes

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Ja
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Aa
Varit på tv? Nja inte tv, men är med på dvd.er från konsärer. Westlife konsären & Per Gessle=)
Fått ditt hjärta krossat? Mh.. för många gånger..
Sagt att du älskar någon utan att mena det?  nej, verkligen inte
Haft ett one night stand? Mjo tyvärr
Busringt till nån? Många gånger i min ungdom :P

Sju saker du har på dig:
Linne,tjocktröja,jeans,bh,trosa,strumpor, armband

Sex personer som du älskar:
Mammi

Pappi

Storasyster

Älsklingen

Kevin

Farmor

Självklart alla mina vänner!! Men vaffan man får ju inte skriva me det. Det här suger ju! Daah. En sak är säker: Jag älskar ALLA mina kompisar!!!

Fem SAKER (inte pengar) du önskar att du hade:
Bebis,körkort,förlovningsring,ett till jobb, piercing i läppen
Fyra personer du önskar att du hade bättre kontakt med:  

 

Therese

Maria

Sophie

Farmor

Tensi

 
Tre val:
Svart eller vit? Svart!
Sommar eller vinter? Sommar såklart
Choklad eller chips? Chips

Två saker att göra innan du dör: 

Skaffa barn

Visa för alla i min närhet att jag verkligen älskar dom!

  En sak du ångrar:
Det finns flera saker jag ångrar.. tyvärr. Ibland känner man att man kunde gjort nåt bättre/annorlunda.

Men jag ångrar alla gånger jag har bråkat med nån, när jag har betet mig dåligt. Och när jag ibland vart tvungen och ljuga för nån jag verkligen älskar... Det är det värsta som finns..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0