Denna helg har passerat & den har varit riktigt lovely.

Nu har ännu en helg passerat..
I Fredags träffade jag Malin S, vi gick hem till mig & hade tjejsnack, riktigt trevligt, har saknat henne!
Sedan kom killen hem från jobbet, vid halv tio på kvällen kom även Sophie och hennes kille Danne hem till oss.
Vi lyssnade på musik, snackade & kollade på musikvideor allihopa. Det var riktigt trevligt!
Sophies kille drog rätt tidigt för han skulle jobba dagen efter & Malin skulle ha fotbillsmatch.
Jag & Sophie drog ner till närkrogen, det var rätt kul. Gillar inte det stället så mycket, har bara varit där 1 gång tidigare men med roligt sällskap så blir det kul iaf. Jag träffade även en gammal klasskompis där, så han & jag snackade en hel del, det var kul!

Igår (Lördags)
Blev en lugn dag, jag va hemma hos mamma & pappa & efetr jobbet kom killen dit.
(Självklart var våran hund där också)
Vi käkade gott & tittade på tv-program hela kvällen.. det gick ju en hel del bra grejer på tv den kvällen.
Musikmaskinen, Americas funniest home videos, Sing a long & Extra extra.

Och idag gick jag & mamma till maxi & handlade lite.
Efter det gick jag hem till mamma & åt lunch (paj) det är gott!
Sen träffade jag min kompis Maria som jag inte har träffat på ett tag nu tyvärr :/
Men vi hade jättekul & trevligt idag! :)
Vi köpte kräftor (två paket) som vi delade på, haha!
Ja vi älskar kräftor hon & jag! :D
Det var jättegott & mysigt, tända ljus & allt :)
Efter det åt vi tårta som Maria hade tagit med sig (eftersom hon nyligen fyllt år)
Den var jättegod! (Frukttårta) :D
Till tårtan fick hon sina presenter,
och även jag fick två saker :)
Hon hade varit utomlands så jag fick en piercing till min navel, en spindel med lite rosa på :) Jättefiin!!
Och så fick jag ett knallrosa nagellack ! Skitsnyggt ;)

Tack så mycket gumman!!!  :) <3

Ja det var min helg & imorgon tänkte jag åka & klippa mig (behövs verkligen nu!)
Jag tänkte ta & klippa rätt mycket nu för jag orkar inte ha så jättelångt nu.
Jag har inte riktigt bestämmt hur jag ska ha men det löser sig nog.
Jag vill iaf ha "lite mer frisyr"

Skriver imorgon hur det blev & kanske lägger upp en bild.

Ha det bra där ute nu!

/Rockstarbabe






Kommentarer
Postat av: Maria

Tack själv gumman! Det var supertrevligt! Vi måste göra om det snart :)



Puss!



Frisyren blev nice ;)

2008-09-18 @ 10:11:03
Postat av: Camilla

Ja det var verkligen supertrevligt! :) Har saknat dig ju <3 Vi får verkligen ta & göra om det snart! :)

Så du tyckte frisyren blev nice? :)

Jag blev jättenöjd så det känns bra :) Nu är det rätt kort & det är skönt! Och mkt uppklippt, mer som en frisyr ;) Puss!

2008-09-18 @ 12:24:19
URL: http://rockstarbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0