En helt vanlig söndag

Idag är det en helt vanlig söndag.
Man gör typ ingenting, ligger i soffan & kollar på tv.. ja egentligen inte så mkt mer?
vad har jag gjort mer idag?
Jo jag & killen tog en promenad till maxi & handlade lite, älsklingen gjorde middag till oss. kyckling,ris & sötsur sås:D
Har gosat med lilla hunden & ätit en hel del chocklad!
Min näsa är inte i topp, har blivit förkyld. Imorse hade jag ont i halsen men det försvann som tur va.
Hoppas att jag blir helt frisk snart!
För imorgon ska jag jobba.
Och på tisdag (då är jag ledig) ska jag träffa Diana som har kommit hem från Spanien,
det ska bli kul, längtar efter henne <3

/ Rockstarbabe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0