En puss till alla mina nära & kära

Idag är det Tisdag, vad har jag gjort idag?
På dagen gjorde jag inte så mkt (var ledig idag)
skulle egentligen ha träffat Diana 13.00 men hon hade inte kunnat sova nåt på natten så
hon var tvungen & sova på dagen.

Men på kvällen vid typ halv 7 träffade jag henne & Åsa :)
Vi hyrde en film & gick hem till Åsas nya lya!
Det var riktigt roligt & trevligt! :)

Nu är jag hemma igen, jag & älsklingen gjorde iordning mackor, Oboy & te! :)
Mums!
Så nu är jag belåten :)

Skriver mer imorgon igen ;)

Så vill jag avsluta det här inlägget med En puss till alla mina nära & kära !
(Jag bjuder på den här bilden) :D




/ Rockstarbabe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0