Flytt i december

Dålig uppdatering känner jag.. men nu ska jag försöka bättre mig igen.

Det har ju hänt en hel del sen jag skrev sist.

Jag & killen ska flytta den 1 december till en större lägenhet, en 5:a :D
Så det kommer bli väldigt stort men det kommer nog bli underbart när allt är klart!
Vi bor ju i en 2:a nu och det känns litet, nu har vi ju både katt & hund också som behöver mycket space.
(Såsmåningom kommer vi väl få barn också)
Det är ju svårt & få lägenhet men eftersom jag hade sånn tur igen & fick denna så ska vi ha den.
Flytt den 1 december alltså.. inpå julen och allt .. blir mycket & göra men när ällt är klart kommer det nog kännas jättebra.

Min kära vänn Diana fyllde nyligen år också,
vi festade hemma hos en tjejkompis & det var verkligen jättekul!! :)

Lite bilder från Dianas 22-års dag

Åsa & Diana




Diana & jag


Diana


Dans!


Åsa & jag



Jag & Diana


Puss på sötnosen! <3


Det var lite va som hände den kvällen i bilder .

Den här helgen flyttar Malin F så då ska jag på inflyttningsfest på fredagen :)
Det ska bli himla kul :)

Jag skriver mer senare ikväll eller imorgon. Det ska jag!

/Rockstarbabe



Kommentarer
Postat av: Fanny

hej gumman!

det är klart jag kommer ihåg dig ju. :) tack för att du skrev i min blogg, uppskattar det.

kul att du och din kille fortfarande är tsm. :D får lycka till med flytten. :D



puss o kram.

2008-09-30 @ 10:31:01
URL: http://candyjar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0